Αγαπημενη μου ψυχή

Πάντοτε παρέμεινα σιωπηλός,
αλλά η στάση της σιωπής
σήμαινε φρουρούμενα,
συγκρατημένα συναισθήματα ...
Όχι μόνο μια σιωπή
αλλά ένα κοίλο μέρος
στην καρδιά μου
απόθεσης ονείρων.
Πηγή των επιθυμιών μου,
λόγος για την ύπαρξή μου,
διατηρώντας τα μυστικά
των συναισθημάτων μου.
Μια καρδιά
τόσο όμορφη
με γοητείες
και μυστήρια
αλλά φυλακισμένη ...
η παρανοϊκή ψευδαίσθηση
ενός κύκλου δημιουργίας.
Αγαπημενη μου ψυχή
σε βρίσκω σε όνειρα
πέρα ​​από τη γήινη φαντασία
σε απομακρυσμένους κόσμους,
σε ακατανόητες ενότητες
αυτού που είμαι τώρα,
τόσο όμορφη ψυχή,
μακρινών κόσμων ..
Αγαπημένη μου ψυχή
δίδαξέ με οτι το αιώνιο
ειναι αύριο
γιατί το μέλλον
δεν υπάρχει
και το παρελθόν
είναι μόνο μνήμη ...
Αγαπημένη μου ψυχή,
σπάσε τις αλυσίδες
της πυκνής διάστασης
και πάρε
το μυαλό μου
από αυτό
που νομίζω
ότι είναι
και φέρτο μαζί σου
όπου κι αν περπατάς
ακόμα και μέσα
από τα
ατέλειωτα σύμπαντα
γιατί
εκεί μπορώ να είμαι
αυτό που πραγματικά
είμαι ...
εσύ!
Copyright ® Evaggelos Iliopoulos
All Rights Reserved